Kyckling, Potatis och fräsch Sås.

Hejsan! 

Kyckling igen...fast den kvällen vart det kryddad  "middagskyckling" eller "bordskyckling". vet inte riktigt namnet på det, men det är kycklingbitar i en folieform som man skickar fryst in i ugnen i ca 60 min +.

Det enda du behöver göra är såsen :
Häll 2 dl crème fraiche i en kastrull och i med skyn från folieformen när kycklingen är klar och rör om !

KLART! behövs inget mer.



Enklare än så blir det nog inte :)

TIPS: Jag provade på dom ångade grönsakerna från Findus. Såå bra! 1.50 min i mikron, Alltid perfekta!
Elin
2014-10-16 @ 20:32:32
URL: http://niles.blogg.se

mums va gott :D

Svar: Ja det är ju super gott! :) och där snackar vi enkelt! hehe!
Lina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Enkeltattlaga.blogg.se

Att vara småbarns förälder och samtidigt sköta hem och hushåll är inte alltid det lättaste. Men jag tänkte visa er hur jag fixar alla mina dagar tillsammans med sonen och samtidigt ha ett fint hem och god mat på bordet, på enklaste sätt.

RSS 2.0